Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Dobble kids

Dobble kids
Dobble kids

Dobble Kids to wspaniała gra, która ćwiczy refleks i spostrzegawczość przy okazji wzbudzania ogromnej fali radości i zainteresowania. 

Znacie Dobble? Jeśli tak, to wiecie, jak wciągająca jest ta gra. Banalne zasady pozwalają na szybkie rozpoczęcie gry. A dodatkowo wyraźne, ładne obrazki, które każde dziecko potrafi bez problemu nazwać sprawiają, że niejeden dorosły będzie miał kłopoty by wygrać ze spostrzegawczym dzieckiem!

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 41,90 zł
szt.

Fasolki

Fasolki
Fasolki

Każdy z graczy handluje fasolkami, które wyhodował na swoich polach uprawnych, chcąc je sprzedać po jak najbardziej korzystnych cenach. Im więcej fasolek jednego gatunku będzie miał na swoim polu, tym więcej złotych monet za nie otrzyma. Niestety, niejednokrotnie gracz jest zmuszony sprzedać swoje fasolki wcześniej niż by chciał, a czasem nawet zbiera swoje plony nie otrzymując za nie ani grosza!

Dostępność: produkt niedostępny

Cena: 39,90 zł

Hooop!

Hooop!
Hooop!

Hooop! to pięknie wykonana gra logiczna dla całej rodziny. Gracze mają za zadanie przeprowadzić swoje żaby z ze swoich liści startowych, na liście przeciwników. Kto pierwszy ten wygrywa! Niestety przeprawa nie należy do najłatwiejszych. Żaby z nieznanych nam powodów zapomniały o tym, że potrafią pływać. Potrzebują więc kładek by przemieszczać się pomiędzy liśćmi. A te kładki... spadają. 

Dostępność: produkt niedostępny

Cena: 49,00 zł

Kraby

Kraby
Kraby

Cieple południowe morze, szmer wiatru w liściach tropikalnych palm, rozgrzany piasek serokiej plazy...
Na lazurowych falach kołyszą sie kolorowe żagle. To statki poławiaczy krabów. Załogi rywalizują między sobą. Zwycięży ten, kto umie przewidzieć, które łowiska będą najcenniejsze.
Gracze układają na planszy żetony z wizerunkami kolorowych krabów tworząc mniejsze i większe ławice. Każda ławica ma inna wartość w zależności od liczby skupionych w niej krabów.

Dostępność: ostatni egzemplarz

Cena: 49,00 zł
szt.

Kroko-loko

Kroko-loko
Kroko-loko

Kroko-loko to gra dla spostrzegawczych dedektywów. 

Na czas gry, wszyscy wcielają się w dedektywów. Muszą jak najprędzej odkryć, który z podejrzanych krokodyli dopuścił się przestępstwa. Najpierw - po wskazówkach z komputera musi odnaleźć pierwszego krokodyla, który wskaże na następnego, tam ten na kolejnego i tak dalej... aż wreszcie zostanie złapany winny!

Grać można w 3 wersje trudności. Podstawową, uproszczoną - przewidzianą dla młodszych graczy - oraz utrudnioną - dla graczy wytrawnych. 

Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu.

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 34,90 zł
szt.

Metropolia

Metropolia
Metropolia

Podczas ostatnich wyborów Zostałeś wybrany przez mieszkańców burmistrzem. Buduj i Inwestuj w nieruchomości by rozwijać swoje miasto. Stwórz tytułową metropolię!

Dostępność: produkt niedostępny

Cena: 49,90 zł

Na grzyby!

Na grzyby!
Na grzyby!

Na grzyby! to gra karciana, w której powinieneś zebrać jak najwięcej smacznych grzybów i usmażyć je na patelni. Masło i Cydr służą uszlachetnieniu twojego posiłku. Za przygotowanie potraw zdobędziesz punkty Smaku. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów Smaku, zostanie zwycięzcą.

Dostępność: produkt niedostępny

Cena: 32,90 zł

Pan tu nie stał: Cinkciarz

Pan tu nie stał: Cinkciarz
Pan tu nie stał: Cinkciarz

Waluta! Dolarki! Bony! Kupię! Sprzedam! Co dla szanownego pana?! Czincz many?!

Gracze stają się cinkciarzami w czasach PRL i starają się zarobić jak najwięcej na nielegalnej wymianie walut. Do dyspozycji mają dolary, złotówki, ruble, forinty… oraz równo pocięte gazety.

Kto nie ryzykuje, nic nie ma, a kto gra grubo, wygrać musi! Albo i nie:)

„Pan tu nie stał! CINKCIARZ” to kontynuacja bestsellerów Egmontu - „Pan tu nie stał!” oraz „Pan tu nie stał! DEMOLUDY”

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 29,50 zł
szt.

Pan tu nie stał: Demoludy

Pan tu nie stał: Demoludy
Pan tu nie stał: Demoludy

Wielogodzinne stanie w kolejce nie przynosi wystarczających rezultatów. Czas spakować walizkę, wsiąść w samochód i ruszać za granicę do socjalistycznych sąsiadów, do ich sklepów. Trochę sprytu, szczęścia a po pierwsze umiejętności dogadania się w odpowiednim momencie... i sukces gwarantowany.

Kolejna gra przenosząca nas w realia czasów PRL, której autorem jest Reiner Knizia. Kontynuacja znanej i lubianej gry "Pan tu nie stał!".

W prezencie dodatek do gry "Pan tu nie stał!".

Pan tu nie stał! Demoludy - to samodzielna gra.

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 44,90 zł
szt.

Pędzące jeże

Pędzące jeże
Pędzące jeże

Pędzące jeże - samodzielna gra, będąca kontynuacją słynnych Pędzących Żółwi. Kolejna wyśmienita gra autorstwa Reinera Knizii. 

Dostępność: ostatni egzemplarz

Cena: 49,00 zł
szt.

Red7

Red7
Red7

 Red7 to 49 kart - 7 liczb, 7 kolorów i 7 zasad. Każdą kartę możesz zagrać wykorzystując jej kolor, liczbę lub za jej pomocą ustalić nową zasadę gry. Na koniec swojej tury muszisz wygrywać - inaczej odpadasz. Wygrywasz albo odpadasz - to podstawowa zasada tej szybkiej i prostej w swych założeniach gry.

Bestseller na światowych rankingach gier. Zadziwia prostotą zasad i tym jak mocno wciąga kolejnych graczy. 

 

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 33,90 zł
szt.

Reglamentacja. Gra na kartki

Reglamentacja. Gra na kartki
Reglamentacja. Gra na kartki

Reglamentacja. Gra na kartki. Jest to córka znanej i lubianej Kolejki. Utrzymana w tym samym stylu PRL.

Decyzja o rozgrywce - to krok w przeszłość - do zimy 1983 roku. Twoje zadanie to walka o potrzebne kartki. To one są Twoją wejściówką do sklepu. Nie masz kartki na mięso - spróbuj się wymienić - ale masz mało czasu - tyle tylko ile da ci wirujący bączek.

Gra autorstwa Karola Madaja, znanego i cenionego projektanta.

 

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 27,90 zł
szt.

Sushi go!

Sushi go!
Sushi go!

Sushi Go! jest dobrze skonstruowaną grą, w której celem stworzenie jest najlepiej kombinacji z dostępnych składników. Mechanika gry jest bardzo podobna do wciąż zachwycającej mechaniki 7 Cudów Świata, w której wszyscy gracze są stale zaangażowani w rozgrywkę i nie ma przestojów. 

Gra wspaniale nadaje się na wprowadzenie nowych graczy w świat gier planszowych i karcianych, a jednocześnie stanowi niebanalną rozrywkę dla zaawansowanych graczy.

 

Dostępność: ostatni egzemplarz

Cena: 37,90 zł
szt.

Wiewióry

Wiewióry
Wiewióry

Wiewióry, to wyglądająca banalnie całkiem zakręcona gra. Doskonale ćwiczy pamięć i koncentrację. Początkowo, wydawać by się mogło prosta zasada: powiedz, co znajduje się na odwrocie 3 kartoników: kwiat, grzyb czy kamień? Ale zaraz zmiana - zamiast kształtów musisz pamiętać kolory. 

Zdumiewająco dobrze grają w tę grę dzieci. Często dorośli zostają w tyle. Podejmiesz wyzwanie? Kto pierwszy zbierze 5 orzechów?

Dostępność: ostatni egzemplarz

Cena: 32,90 zł
szt.

Wsiąść do pociągu: USA 1910

Wsiąść do pociągu: USA 1910
Wsiąść do pociągu: USA 1910

Ticket to Ride: USA 1910 jest dodatkiem do gry "Wsiąść do Pociągu: USA". 

Dodatek pozwala na 3 nowe warianty rozgrywki: 1910 - Wykorzystanie samych nowych biletów, karta bonus - za najwięcej spełnionych biletów; Mega Gra - zarówno z bonusem za najdłuższą trasę jak i zrealizowane bilety; Duże Miasta - każdy z graczy musi zrealizować conajmniej 2 bilety dużych tras. 

Dostępność: produkt niedostępny

Cena: 49,00 zł

Zapraszamy do podziemi

Zapraszamy do podziemi
Zapraszamy do podziemi

Stoicie wszyscy u progu wejścia do lochu, ale tylko jeden z was do niego wkroczy. Ale który? Ten najodważniejszy? a może tej najbardziej szalony? Czy po prostu ten, który nie zdąży uciec? 

Aby przekonać się ,który z was ma najwięcej odwagi, będziecie w swojej turze dodawać potwory do lochu i wyrzucać nadmiarowy ekwipunek. I co ? będziesz miał odwagę wejść? A może specjalnie pozwolisz innemu graczowi wejść licząc na to, że już nie wyjdzie?

"Zapraszamy do podziemi" to subtelna gra o "tchórzostwie". Za każdym razem musisz sam zadecydować, czy lepiej uciekać, czy stawić czoła wyzwaniu.

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 39,90 zł
szt.

Zero

Zero
Zero

Proste zasady i emocjonująca rozgrywka. Cel gry jest jasny: zdobyć jak najmniejszą liczbę punktów, starając się uzyskać kombinację doskonałą: ZERO.

Dostępność: ostatni egzemplarz

Cena: 27,90 zł
szt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl