Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Cardline: Zwierzęta

Cardline: Zwierzęta
Cardline: Zwierzęta

Które zwierzę jest większe, puszczyk czy indyk? A które cięższe - krowa czy rekin? A które dłużej żyje? Pies czy wieloryb?

Aby bawić się w Cardline - Zwierzęta, nie musicie znać szczegółowych informacji dotyczących zwierząt, a jedynie kierować się przeczuciem i własnymi podejrzeniami!

To idealna gra na lekkie popołudnie z rodziną czy znajomymi, a przy tym mająca znaczący walor edukacyjny, będąca świetnym narzędziem do wykorzystania w szkole.

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 46,50 zł
szt.

Dobble

Dobble
Dobble

Dobble to 50 symboli na 55 kartach, po 8 symboli na karcie. Na każdej parze kart jest dokładnie jeden wspólny symbol i to Ty, jako pierwszy, musisz go wskazać!

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 43,90 zł
szt.

Dobble kids

Dobble kids
Dobble kids

Dobble Kids to wspaniała gra, która ćwiczy refleks i spostrzegawczość przy okazji wzbudzania ogromnej fali radości i zainteresowania. 

Znacie Dobble? Jeśli tak, to wiecie, jak wciągająca jest ta gra. Banalne zasady pozwalają na szybkie rozpoczęcie gry. A dodatkowo wyraźne, ładne obrazki, które każde dziecko potrafi bez problemu nazwać sprawiają, że niejeden dorosły będzie miał kłopoty by wygrać ze spostrzegawczym dzieckiem!

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 41,90 zł
szt.

Kroko-loko

Kroko-loko
Kroko-loko

Kroko-loko to gra dla spostrzegawczych dedektywów. 

Na czas gry, wszyscy wcielają się w dedektywów. Muszą jak najprędzej odkryć, który z podejrzanych krokodyli dopuścił się przestępstwa. Najpierw - po wskazówkach z komputera musi odnaleźć pierwszego krokodyla, który wskaże na następnego, tam ten na kolejnego i tak dalej... aż wreszcie zostanie złapany winny!

Grać można w 3 wersje trudności. Podstawową, uproszczoną - przewidzianą dla młodszych graczy - oraz utrudnioną - dla graczy wytrawnych. 

Gra wymaga spostrzegawczości, szybkiego śledzenia planszy i refleksu.

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 34,90 zł
szt.

Na grzyby!

Na grzyby!
Na grzyby!

Na grzyby! to gra karciana, w której powinieneś zebrać jak najwięcej smacznych grzybów i usmażyć je na patelni. Masło i Cydr służą uszlachetnieniu twojego posiłku. Za przygotowanie potraw zdobędziesz punkty Smaku. Gracz, który zdobędzie najwięcej punktów Smaku, zostanie zwycięzcą.

Dostępność: produkt niedostępny

Cena: 32,90 zł

Palce w pralce

Palce w pralce
Palce w pralce

Palce w pralce to szalona gra imprezowa dla każdego. Wyjmij ręce i podejmij rytm "We Will Rock You". I.. postaraj się ani razu nie pomylić! 

W tym rytmie gracze pokazują gesty, któe mają na swoich kartach i przekazują kolejkę dalej - wywołując innych graczy ich gestami. Wywołany gracz musi odpowiedzieć swoim gestem i przekazać kolejkę do kolejnej wybranej osoby. 

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 34,90 zł
szt.

Sushi go!

Sushi go!
Sushi go!

Sushi Go! jest dobrze skonstruowaną grą, w której celem stworzenie jest najlepiej kombinacji z dostępnych składników. Mechanika gry jest bardzo podobna do wciąż zachwycającej mechaniki 7 Cudów Świata, w której wszyscy gracze są stale zaangażowani w rozgrywkę i nie ma przestojów. 

Gra wspaniale nadaje się na wprowadzenie nowych graczy w świat gier planszowych i karcianych, a jednocześnie stanowi niebanalną rozrywkę dla zaawansowanych graczy.

 

Dostępność: ostatni egzemplarz

Cena: 37,90 zł
szt.

Tajniacy: Obrazki

Tajniacy: Obrazki
Tajniacy: Obrazki

Cóż to za dziwaczne symbole na mapie? To zakodowane oznaczenia miejsc, w których Tajniacy muszą nawiązać kontakt z agentami ze swojej organizacji!

Dwóch Szefów przeciwnych drużyn zna tożsamość osób przebywających w danej lokalizacji. Szefowie przekazują swoim Tajniakom zakodowane wiadomości dotyczące miejsc tajnych spotkań. Tajniacy muszą wykazać się inteligencją. Błąd w odczytaniu wiadomości może prowadzić do niezbyt przyjemnego spotkania z agentem z przeciwnej drużyny albo - co gorsza - z zabójcą!

Obydwie drużyny próbują skontaktować się z wszystkimi swoimi agentami, ale tylko jedna z nich może zwyciężyć.

Dostępność: produkt niedostępny

Cena: 49,90 zł

Timeline: Wiedza ogólna

Timeline: Wiedza ogólna
Timeline: Wiedza ogólna

Mądra gra z ciekawymi wydarzeniami i odkryciami. 

Podczas radosnej i pełnej pytań rozgrywce w sposób absolunie niezauważony ugruntujesz swoją wiedzę na wiele tematów i oczywiście sporo możesz się przy okazji dowiedzieć. I na prawdę bardzo dobrze się bawić!

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 46,50 zł
szt.

Uga Buga!

Uga Buga!
Uga Buga!

Uga Buga! Zostań przywódcą plemienia lub pozbądź się resztek godności i szacunku! W 5 minut ;-)

Uga Buga! to karciana gra rodzinno-towarzyska. Uczestnicy zabawy wcielają się w jaskiniowców, którzy zebrali się, żeby wybrać wodza plemienia. 

Dostępność: produkt dostępny

Cena: 34,90 zł
szt.

Wiewióry

Wiewióry
Wiewióry

Wiewióry, to wyglądająca banalnie całkiem zakręcona gra. Doskonale ćwiczy pamięć i koncentrację. Początkowo, wydawać by się mogło prosta zasada: powiedz, co znajduje się na odwrocie 3 kartoników: kwiat, grzyb czy kamień? Ale zaraz zmiana - zamiast kształtów musisz pamiętać kolory. 

Zdumiewająco dobrze grają w tę grę dzieci. Często dorośli zostają w tyle. Podejmiesz wyzwanie? Kto pierwszy zbierze 5 orzechów?

Dostępność: ostatni egzemplarz

Cena: 32,90 zł
szt.

Wsiąść do pociągu: USA 1910

Wsiąść do pociągu: USA 1910
Wsiąść do pociągu: USA 1910

Ticket to Ride: USA 1910 jest dodatkiem do gry "Wsiąść do Pociągu: USA". 

Dodatek pozwala na 3 nowe warianty rozgrywki: 1910 - Wykorzystanie samych nowych biletów, karta bonus - za najwięcej spełnionych biletów; Mega Gra - zarówno z bonusem za najdłuższą trasę jak i zrealizowane bilety; Duże Miasta - każdy z graczy musi zrealizować conajmniej 2 bilety dużych tras. 

Dostępność: produkt niedostępny

Cena: 49,00 zł
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl