

Hook!

Opis
Morza i Oceany potrafią się ciągnąć w nieskończoność. Gdy nie ma silnego wiatru, piraci zaczynają się wprost niewyobrażalnie nudzić. Co wtedy robią? Ano, grają w grę, której celem jest strzelanie do siebie z armat i straszenie niewinnych papug. Można się chować do skrzyń, za beczki, pić rum, by złagodzić obrażenia, ale i tak najważniejsze są papugi.
Każdy z graczy otrzymuje karty celów, obrażeń i karty z otworami. Na "trzy-cztery", wszyscy gracze odsłaniają po jednej karcie celów, a następnie muszą jedną z nich (obojętnie, którego gracza), nakryć kartą z otworami. Gracze mogą pozostawić widoczne maksymalnie 3 symbole, z dostępnych na karcie:
- papugę
- piratów (graczy)
- Czarnego Pirata
- beczkę
- kalatkę
- rum
- bombę
W zależności od tego, które symbole pozostaną odsłonięte, będą się działy różne akcje:
- jeden lub wielu graczy może zostać trafionymi, przez co zostają im zadane obrażenia (po otrzymaniu dziewiątego obrażenia, gracz odpada z gry)
- gracz może schować się przed ostrzałem do klatki lub za beczkę
- gracz może uleczyć swoje obrażenie
- gracz może zyskać papugę, która ma decydujące znaczenie na końcu gry.
Gra jest szybka, energiczna, nie nudzi się łatwo. Liczy się tu refleks i spostrzegawczość.
Ahoj!
Zawartość pudełka:
- 6 kart obrażeń
- 96 kart celów
- 18 kart z otworami po kulach armatnich
- 54 żetony kul armatnich
- 1 karta z kompasem
- 5 kart podsumowania zasad
- 1 instrukcja
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Wymiary | 19 x 14 x 6,5 cm |
Czas trwania | 20 - 30 minut |
Wiek graczy | od 8 lat |
Liczba graczy | 3 - 6 |
Autor | Marco Teubner |
1 gracz | Nie |
2 graczy | Nie |
3 graczy | Tak |
4 graczy | Tak |
5 graczy | Tak |
6 graczy | Tak |
7 graczy | Nie |
powyżej 7 graczy | Nie |