

Koncept


Opis
Pokazujący może używać głównego znacznika, którym pokazuje kategorię główną, a także znaczników pomocniczych, którymi wskazuje inne skojarzenia. Jeśli chce, używa dodatkowych znaczników w innym kolorze, aby wskazać rzeczy, które mogą naprowadzić na właściwe skojarzenie.
Główny znacznik - kategoria zwierzęta. Inne znaczniki - kropla wody, drewno, nożyczki, narzędzie... Hasło: Ryba Piła!
Gra koncept elastyczna i podatna na drobne zmiany i nowinki w zasadach. Zadowolenie graczy jest najważniejsze! W grze mogą się sprawdzić nawet najbardziej szalone pomysły, o ile wszyscy gracze je zrozumieją.
"Zaznaczył walkę i położył dużo kosteczek na polu mężczyzny. Wojna!"
"Spirala, zwierzę, ok, ale znacznik położony pomiędzy kobietą, a mężczyzną?... A, no przecież! Ślimak, bo jest obojnakiem!"
Koncept sprawdza się w każdym towarzystwie, hasła mają 3 poziomy trudności - na najłatwiejszym można grać z dziećmi już od 10 roku życia. Do tego na każdej karcie jest 9 haseł, po 3 z każdego poziomu trudności, więc zawsze mamy wybór, a są one tak ułożone, aby każdy znalazł coś dla siebie.
Można grać drużynowo, lub każdy może zbierać punkty dla siebie. Wygrywa gracz lub zespół, który dzięki odgadnięciu największej liczby haseł zgromadzili najwięcej punktów.
Pliki do pobrania:
Dane techniczne
Wymiary | 28 x 28 x 6 cm |
Czas trwania | 40 minut |
Wiek graczy | od 10 lat |
Liczba graczy | od 4 osób |
Autor | Gaëtan Beaujannot, Alain Rivollet |
1 gracz | Nie |
2 graczy | Nie |
3 graczy | Tak |
4 graczy | Tak |
5 graczy | Tak |
6 graczy | Tak |
7 graczy | Tak |
powyżej 7 graczy | Tak |