Producenci
Nowości
Vikings Gone Wild
Vikings Gone Wild
132,00 zł
szt.
Tajniacy: bez cenzury
Tajniacy: bez cenzury
51,90 zł
szt.
Cortex
Cortex
46,50 zł
szt.
Polska Luxtorpeda
Polska Luxtorpeda
37,00 zł
szt.
Na ratunek!
Na ratunek!
19,00 zł
szt.
Ogródek
Ogródek
97,00 zł
szt.
Story cubes: Fantazje
Story cubes: Fantazje
33,90 zł
szt.
Promocje
Pędzące żółwie
Pędzące żółwie
54,00 zł 47,90 zł
szt.
Pędzące ślimaki
Pędzące ślimaki
52,00 zł 47,90 zł
szt.
Namiestnik
Namiestnik
97,00 zł 89,00 zł
szt.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się

Vikings Gone Wild

Dostępność: produkt dostępny
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 132,00 zł 132.00
quantity szt.
dodaj do przechowalni
Ocena: 0
Producent: Games Factory
Kod produktu: GF_VGW
Pin It

Opis

Vikings Gone Wild to zabawna i szybka gra z mechaniką budowania talii (deckbuilding) i zarządzania surowcami, w której wcielicie się w wodzów klanów dzielnych wikingów, aby walczyć z innymi graczami i udowodnić bogom, kto tu jest najlepszy.

Walka toczyć będzie się o Punkty Zwycięstwa, które zdobywać będziecie głównie poprzez atakowanie innych graczy, odpieranie ich ataków, ulepszanie swojego Ratusza oraz wykonywanie specjalnych misji. Gra dobiega końca, gdy któryś z graczy osiągnie poziom 30 lub 40 Punktów Zwycięstwa (w zależności od liczby graczy). Jednak zanim wyłoniony zostanie ostateczny zwycięzca do rozdzielenia pozostaną jeszcze dodatkowe 24 punkty .

W czasie tury zagrywasz karty ze swojej ręki, aby rekrutować jednostki lub budować wieże obronne, stawiać nowe budynki i atakować innych graczy. Kluczem do sukcesu będzie znaleźć odpowiednią drogę między rozwijaniem ekonomii swojej osady oraz tworzeniem potężnej armii!

W skrócie: walcz, pij, buduj, plądruj – przed tobą życie wikinga!

Czym wyróżnia się ta gra?

Po pierwsze - interakcją między graczami. W wielu deckbuildingach element ten albo nie występuje w ogóle, albo jest jedynie dodatkiem – gracze budują swoje kombinacje, starają się je z każdą turą udoskonalić i na tym skupiają się w głównej mierze. Oczywiście, można podbierać karty, oczywiście, można rzucić na kogoś małe minusowe punkty, ale nie jest to droga prowadząca do zwycięstwa. W Vikings Gone Wild jest inaczej – tutaj atakowanie innych graczy i ich budynków jest jedną z najważniejszych części tury. I wypada świetnie. Nie tylko wreszcie można zrobić coś złośliwego – użyć mechaniki swojej w pocie czoła wypracowanej taktyki, żeby pokazać komuś, gdzie jego miejsce, ale także nie powoduje to ogólnej frustracji. Każdego gracza można zaatakować raz i przede wszystkim – atak przeprowadzony na wrogie osady nie pociąga wielu negatywnych efektów na zaatakowanego gracza, nie niszczy jego z trudem ułożonego planu, raczej skupia się na tym, aby atakujący mógł zdobyć jak najwięcej drogocennych punktów. Jakby tego było mało – gracz atakowany może się bronić. I znów – nie niszczy machiny wojennej przeciwnika za jednym zamachem, po prostu stara się, aby gracz nie zdobył punktów zwycięstwa. Dzięki temu prostemu rozwiązaniu gra nabiera charakteru i łamie znane deckbuildingowe schematy.

Po drugie – gra jest jedną całością, a ma się poczucie, jakby zawierała kilka dodatków. Deckbuildingi są zazwyczaj proste, wykorzystują jedno, czy dwa fajne nowe rozwiązania, ale w większości różnią się często tylko klimatem. Dopiero dodatki dodają różne rzeczy, które znacznie wzbogacają rozgrywkę i tworzą poczucie grania „w pełną grę” (i zazwyczaj działają w taki sposób, aby można było dostosowywać ją na różne sposoby pod własny gust). Vikings Gone Wild pod tym względem jest inny – mnogość specjalnych kart (tor Odyna, walki, misje do wykonania etc.) na planszy powoduje, że czujemy się jakbyśmy grali od początku w grę, która jest rozbudowana przez rozszerzenia. Dodając tę jej cechę do dynamiki rozgrywki, za którą odpowiada interakcja między graczami – otrzymujemy grę z mechaniką talii, która naprawdę wyróżnia się w gąszczu innych tego typu produktów.

Po trzecie -  klimatem. Wszyscy kochamy wikingów, to fakt. Vikings Gone Wild posiada świetną, komiksową grafikę, która oddaje szalony klimat tego, co dzieje się na stole. Za karty płacimy piwem i sztabami złota, nasi wojownicy wyglądają jak wyciągnięci z przygód Asteriksa i Obeliksa, mamy bojowe niedźwiedzie w zbrojach…i mnóstwo innych rzeczy. Spójrzcie na grafiki, obejrzyjcie okładkę – nie będziecie zawiedzeni.

Dane techniczne

Wymiary 30 x 30 x 7 cm
Czas trwania ok. 45 minut
Wiek graczy od 10 lat
Liczba graczy od 2 do 4
Autor Julien Vergonjeanne
1 gracz Nie
2 graczy Tak
3 graczy Tak
4 graczy Tak
5 graczy Nie
6 graczy Nie
7 graczy Nie
powyżej 7 graczy Nie

Opinie o produkcie (0)

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl